pages

Pengikut yang setia aishiteru!

Anda tekan! Anda Pandai...

Welcome 2012...miss u 2011...

31/12/2011
hari ni hari akhir 2011....sedihnya....

Hello semua....skrg ni masa yg korang tunggu2 telah pun tiba....mesti korang seronok kan bila menunggu saat2 yg baru tiba...kan? J samalah ngn Fiqa....mmg smuanya serba baru....ehh...jap2...mesti korang nak tw..apa bendanya yang baru dari tadi Fiqa dok merepek kan....? J Nk tw ker??
Baiklah....nk tw apa dya....tngok animation kt bwh ni..
SURPRISE...!!!!!
Hehehe.... J J terkejutlah sikit bila Fiqa bagi surprise ni....hahahha.....saja melawak ok..!! Ermmm... L...hepy tu mmg lah hepy jugak.....tapi sekolah kan nk bukak dh....jadi adik2,abg2 dan kakak2 yg masih sekolah...xkiralah sekolah rendah ker...sekolah menengah....tetap ada HOMEWORK kan....hahahha.. J kantoi suda...!!! cepat ngaku saper x bwt lagi....Saya!!! Fiqa pun x bwt lagi...heheheh.....ish3...teruk betol lah budak yg nama Fiqa tu kan....hoi..!! Apa sebut2 nama aku ni...heheheh... J just joke....
Jadi....siapkan kerja sekolah...ok! GUD!!! Lagi satu....buku teks dh balut ke blum....jeng3....sekali lagi kantoi...hehex...don wory be hepy...Fiqa pun x balut lagi...Fiqa ni lastminute baru buat...hahahah...jgn ikut jejak langkah Fiqa eh...tapi yg baik tu korang ikutlah ok..hahahah.... J
Dan sebagai org Islam ni..jgnlah kita lupa pada tahun 2011 yg telah tercatat berjuta kenangan pada kita..jadi sama2 lah kita baca doa akhir tahun...dan baca sekali doa awal tahun ok...INGAT..!!! Doa tu penting.....jgn nak berseronok jer...ok...ini Cuma satu nasihat... J
Ok...akhir kata...Fiqa nak mintak maaf kalau selama ni Fiqa ada buat korang terasa hati...maafkan Fiqa eh....huhuhu....sedihlah pulak... L..ok..SELAMAT TAHUN BARU...hehehe...jgn nak nakal2...jadikan hari esok iaitu hari baru di tahun 2012...sebagai hari yg lebih baik dari hari ini...ok..!! mesti korang semua ada azam baru kan...jgn berazam jer...tpi x buat...hampeh..!! bye2... (^^,)


Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

3 comments:

Apai said...

Suke sangat bace essay...hahaha..Best of Luck in your future undertaking wahai Cik Lemon..haha

katak comel said...

hepi new year!

CikAnyss' :O said...

ya , hepi new year ! buang yang keruh ambil yang jernih ye !! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...