pages

Pengikut yang setia aishiteru!

Anda tekan! Anda Pandai...

knpa hati aku rsa sedih semacam jer....

0 comments
bru pgi2 buta smlm dyer gtw aq yg dyer nk g KL....tapala....aq hepy lah utk dyer kn....tpi yg pling aq sdih...knpa dyer x gtw yg dyer dh smpai kt KL...smpai aq msj dyer brkali2 bru dyer gtw n rply msj aq....tnpa ckp maaf or pape jer lah yg nk bg snang hti aq blik,dyer dgn hepy nya ckp yg dyer dok jalan2 kt KLCC...tapala...aq x ksah ler nk jln2....aq rndu sgt3 kt dyer tw x....tpi dyer mcm x fhm prsaan sdih aq niey.....aq niey dh kemaruk rndu kt dyer.....aq antr msj dri kul 12pm smpai lah kul 8mlm...tpi xdk respon lngsung....aku sdih sgt3....smpai mngalir lah air mta aq niey pown...dyer msih x bls2 msj aq niey....aq tamau la tduh dyer dh ada pompuan lain sbb sblum niey dyer tiap2 hri ucpkn I LOVE U kt aq....tpi lps dyer g KL...


xdk lg I LOVE U yg diucapkn oleh dyer.....aq niey syg sgt3 kt dyer....tpi i2 lah....lps dyer g KL,segalanya mcm dh brubah......"YA ALLAH....andainya dyer jodoh ku...peliharalah hbungan kami ya allah,jgn lah bg dyer tglkn driku ini ya allah...aq blum ckup kuat lagi utk trima khilangan dyer dlm hdup aq,,,,aq syg sgt kt dyer ya allah ya tuhanku.....dan andainya dyer bkn lah jdoh ku,aq redha ya allah....ku hnya mmpu mrncang dan hnya MU ya allah yg mnentukan nya"......ples lah,jgn tglkn aq....aq x sgop khilangan ngkau.....

                              

ples...aq msih prlukan kmu di disisiku.....I LOVE u.....SARANGHAE



hrp kau fhm...

aku sgt cintakn kamu....


ingatlah kasih.....aku sllu syg n cnta kamu.....



Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

antara jam tgn aq ska...

0 comments
                  
              







 tgu lah whai jam smua....aq dh keje nnti aq kebas kau smua.....yg pnting wrna ungu..........hehehe
Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

ce citer lucu....suka tw i niey...hehe

0 comments

Harta Pusaka Nenek

Setelah sekian lama di perantauan akhirnya Rahmat pulang ke kampung untuk berjumpa dengan neneknya.
Nenek : "Rahmat, nenek sudah tidak kuat lagi, nenek minta kamu sambung mengusahakan kebun nenek..."
Rahmat : "Jangan cakap macam tu, nek..." (dalam hati, tak sia-sia aku balik kampung... dapat pulak harta pusaka nenek).
Nenek : "Segala isi perkebunan, ternakan, villa, traktor untuk kamu. Tolong jaga baik-baik, jangan lupa disiram tiap hari tanaman nenek."
Rahmat : "Baik nek, nenek jangan bimbang tentang hal itu... Tapi dimana kebun nenek? Rahmat tidak pernah tahu?"
Nenek : "Di Facebook nenek, FARMVILLE, nanti nenek bagi tau passwordnya."
Rahmat : "?????

Kisah Mat Rempit

Zaki seorang Mat Rempit sejati. Dia sanggup tidak bekerja semata-mata untuk menjadi Mat Rempit sepenuh masa. Kerjanya setiap hari hanyalah menunggang motor secara berbahaya di jalan-jalan sekitar kampungnya sambil menyergah dan mengurat anak anak gadis di kampungnya.


Pada suatu hari, malang tidak berbau, Zaki terlibat di dalam satu kemalangan di hadapan kubur cina kampungnya. Akibat terkejut, Mak Limah yang kebetulan di dalam lori yang disergah oleh Zaki telah melatah sehingga tangannya membaling sebatang lembing tepat-tepat terpacak di dahi Zaki sehingga tembus ke belakang tengkuk Zaki.
Bergegas Pak Amin ayah zaki ke hospital sebaik sahaja mendapat berita tentang anaknya yang cedera itu. Sebaik sahaja sampai di hospital, Pak Amin bertanya kepada Doktor tentang keadaan anaknya
Pak Amin: Bagaimana keadaan anak gua doktor?

Doktor: Harap bertenang Pak Cik, anak pakcik cedera parah.

Pak Amin: Bagaimana keadaan kecederaannya Doktor?

Doktor: Sebatang lembing terpacak di dahi anak Pak Cik tembus ke belakang tengkuknya. Kami takut sekiranya lembing itu terkena otaknya, anak pak cik boleh mati.

Pak Amin: Kalau tak terkena otak dia, dia mati tak doktor?

Doktor: Kalau tak kena tak matilah! Tetapi dalam keadaan sekarang keadaan itu adalah mustahil.

Pak Amin: Oh begitu.... Alhamdulillah selamat anak gua...

Doktor: Kenapa pak cik? Pak Cik tak bimbang ke lembing tu terkena otaknya?

Pak Amin: Anak saya tu Mat Rempit Doktor, Mat Rempit mana ada otak!-----------------




Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

jiwang vs korea.....dua2 aku suka.....

0 comments
video je noh.....dgq lah nah smua....
niey lgu aq pling ska lah....bes ooooooooooooo......




ni jiwang plak...hehe..




romantik nya...




ni lgu utk boy aq...dgr tw darling...




cdih....




syg nyer......
Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

yey yey...i have my adopter brother....love u...

0 comments
first skali aq hepy gk la dpt abg firdaus niey...dyer baik tw....aq sker dyer dri fom two lg....tpi skrg niey aq setia pda yg stu ar....abg,dgr lgu ni tw... i love my brother...hehe.....bg ar komen tw....luahan hti ni....first2 adik tngok abg,adik mla ska kt abg tw....smpailah skrg....tpi skrg adik pndmkn jer.....adik hrp abg msih simpan rantai kunci yg adik bg dlu tu....yg wrna biru tu...abg ingt tak...abg mai la heskul,bleh kiter jmpk...hehe...adik cdgkn jer....ni lgu tuk abg k...

hrp2 hbungan kter kkl lah noh....jgn lupa kasi twu kt kak jaz,nti dyer mrh plak...hehe
ni lagi lgu love ya...lyn je la k...

mlm ni....3 april 2011,sah dyer abg aku...jgn spe2 kebas tw....alahai....bes btol dgr sore abgku ini...tpi ada ke ptot dye ckp sore cm kek,cheesekek plak tu...adoi pasan kn abg aku ni...hehe..pape pn aq syg abg aku ni...dyer peramah....baik tw abg aku  ni....abg oh abg...awt la sker sakat adik dgn pgl cyg....nti kak jaz mrh bwu tw...huhu...
ok lah ciau dlu...bubye abg...salam...

Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

dalam hti ada taman.....

0 comments
first skali...aq bhagia glerr tw....dyer bwt aq trsnyum ceria kmbli.....dyer yg mngubati hati aku ktika aku sdih.....aq mmg syg n cnta sgt kt dyer.....dlu aq tglkn dyer...tp dyer ttp setia tgu aq....skrg niey aq sdr betapa bsrnya cinta dyer pda aq....dyer cntakn aq kerana Allah SWT....lki mcm tu lah aq nk cri....aq x ska laki yg hnya cinta ikut hawa nfsu....dyer ni romantik glerr sgt tau....dh lah jiwa jiwang...tiap2 ary dyer antr ayt2 yg jiwang kt aq....tpi aq ske gk sbb ayt jiwang dyer tu ada mkna....dyer seorg laki yg brtnggung jwb sgt....n slalu bg nsihat yg mantap2 ttw kt aq...kalah aq ni tw.....hyatilah lgu love like this yer syang......


lgi satu...aq kn sker gilar lagu luahan hati,apit....dyer sgup cri lgu tu kt aq n antr kt aq suh aq dgr lgu tu....aq mnagis tw bla dgr lgu tu...sbb aq terharu sgt3.....sbb aq x pnh lgi jmper laki yg btol2 iklas tlus cintai aq ni seadanya.....dyer pn dh brtekad nk kwin nan aq...tpi aq ckp kt dyer "jdoh di tgn tuhan abg,kita hnya mmpu rncang,tpi tuhan yg tntukn,syg akn tgu abg k...." saat itu,dyer pn mnagis tw....akhirnya...kami brjnji sma2 akn setia hingga ke akhr hyt....x pnh lg tw,ada seorg laki yg ngis krna aq......aq mmg ngis x brhnti smpai hbis aq dgr lgu luahan hti tu tw......huahuahua......




hah..........sedih btol lah.......ni plak lgu yg dyer sruh aq hyati.....mmg aq ngis jgk time nie...smpai merah mata aq nie tw.....mmg menyayat hti btool.....stiap hri dyer ucp i love u syg....x pnh brnti wlupn sesaat.....lg stu,dlu msa aq tglkn dyer thun lps asenya,dyer mmg ngis n sdih gla2....tpi aq wt bodo jer....lau preview blik...mmg korang akn kata aq bodoh kn sbb tglkn laki mcm tu.....dyer mmg baik gila nan aq ni...x pnh sesaat pn dyer ckp ksr nan aq....dyer lyn aq cm puteri raja.....dyer x pnh mrh aq lngsung...lau mrajuk,ini lah ayt yg dyer gna slalu "ala3 syg,dh ar tu k,abg mnx mf k....abg cyg ayg sgt5 tw,muah3....i love u cyg"....mmg aq bleh hfl ayt dyer tu....ni lah lgu dyer kasi aq dgr....




konklusion nya.....cri lah laki2 yg bnr iklas sygkn kiter...n jgn crik laki yg cinta pada hwa nfsu,carilah laki yg cinta kn kite krna Allah....krna itu lbih baik.....


hyatilah lgu ni,lgu tema aq n dyer......cintailah aku sepenuh hati....


Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...