pages

Pengikut yang setia aishiteru!

Anda tekan! Anda Pandai...

Kisah Sepasang "COUPLE"

18/12/2011
Hye kawan2....Fiqa hepy sgt kerana Allah SWT telah selamatkan mak Fiqa daripada kesakitan yang mak Fiqa lalui. sayup hati Fiqa ni bila terpandang saja wajah Umi Fiqa yang tersayang...Alhamdulillah skrg mak Fiqa sudah nak beransur pulih...and 23/12/2011 ni mak Fiqa nk kna jumpa doktor lagi untuk tngok perkembangan mak Fiqa....skrg mak Fiqa kat rumah dh lah...masih sakit...tapi boleh gagah lah org kata kan...hehehe....And Fiqa still jadi mak kepada mak Fiqa,adik Fiqa and ayah Fiqa...hehehe...yelah,itu dah tanggungjawab anak untuk jaga mak yg tgh sakit..kan kan kan??? So berbalik kepda tajuk utama kita....pasal kisah sepasang couple.....huih...dgr couple ja...terjegil bijik mata sampai nak terkeluar...CHILLAX ler.....so hayatilah story di bawah ni yer....
.
.
.
.

hehe....syok x??? Fiqa yg buat sndiri ok...penat tw edit smua tu...tpi x pa...Fiqa suka...so hasil penat lelah Fiqa ni,sudilah jadi pengomen yg terhebat di sini...bgi komen or pendapat korang ttg Kisah di atas ni....komen Fiqa...pompuan tu x ptot buat cm tu..ish3....


 

Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

1 comment:

NANA KEC!K said...

i like it ! seriously dear :) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...