pages

Pengikut yang setia aishiteru!

Anda tekan! Anda Pandai...

lafazkan kalimah cintamu-siti rosmizah

0 comments
aq dh bca stengah cter novel ni...ia sgt3 menarik and best glerrrr...sblum ni aq dh bca hasil karya beliau juga,CINTA KAU DAN AKU dan ANDAI ITU TAKDIRNYA...dua2 best...dan yg ketiga ni pn best gak...sedih,lawak all ada...ni aq nk cter skit sinopsis cter ni-

Tengku Aqilah,seorang anak yang disisih oleh bapa kandungnya sendiri.13 tahun Tengku Aqilah hidup di perantauan membina kehidupannya seorang diri.Kepulangannya ke pangkuan keluarga telah membuka tirai luka dalam hidupnya.

Tengku Natasha yang tidak pernah padam api dendam terhadap adiknya,telah menggunakan tiket sebagai anak kesayangan Tengku Hisham,memperlekehkan Tengku Aqilah dengan memberikan Tengku Aqilah jawatan sebagai seorang penyambut tetamu merangkap tea lady di Syarikat milik keluarga mereka.Demi untuk menagih kasih seorang bapa Tengku Aqilah akur jua.

Tengku Ryan Ameer,jejaka tampan kacukan Inggeris Melayu itu begitu membenci gadis ini,mereka tidak boleh langsung bertembung muka pasti perang mulut akan meletus.Tengku Aqilah sedar di mata Tengku Ryan Ameer begitu membara api kebencian terhadap dirinya.Mampukah Tengku Aqilah mengapai kebahagiaan dalam hidupnya?Mampukah Tengku Aqilah terus menagih kasih dari bapanya? Begitu utuhkah api kebencian Tengku Ryan Ameer pada dirinya?

Last sekali aq bca novel ni,Tengku Aqilah ngan Tengku Ryan Ameer akhrnya kahwin dan bhagia brsama...nk thu lbih lnjut cter novel ni...belilah di kedai buku yg dekat dgn anda skrg...x rugi beli...cepat sblum trlmbat...<rafiqa>
Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

alirofiq-ibuku sayang

0 comments

Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

ibuku sayang

0 comments
sesiapa yg masih atau sudah tiada lagi ibu di dunia ini,doakanlah utk ibu kita selalu,kerana Syurga terletak di bawah kaki ibu kita...bagi sesiapa yg durhaka pada ibu,segeralah meminta ampun pada ibu kita...kerana Allah SWT sangat murka pada anak yg durhaka pada ibu kita...
IBU...IBU...IBU..
dan yg panggilan ketiga adalah ayh kita...
ibu kita sudah bnyk berkorban nyawa,masa dan tenaga utk kita semua dari kecil hinggalah kita dewasa...
maka sentiasa ingat selalu pada ibu kita...tambah2 kita yg msih mmpunyai ibu di dunia ini lagi,ambil lh peluang yg pling berharga ini utk mmbls jsa ibu kita...bg yg sudah tiada lg ibu di dunia ini,sedekahkn lah bnyk2 doa pda ibu kita...InsyaAllah ibu kita akn selamat di dunia dan di akhirat...syangilah setiap detik ibu kita,kerana mungkin esok,lusa atau pun tulat kita tidak boleh lagi mengucup ibu kita selalu...mybe ibu kita akn tgl kn kita bwt selama2 nya...msa itu jgn lh kita mnyesal lagi,kerna x mnyayangi ibu dgn seikhlas nya,Allah SWT hnya meminjamkn ibu kpda kita...kerna Allah SWT lbih syg ibu kita...ank yg baik dan soleh/solehah akn dpt brjmpa dgn ibu kita di akhirat nnti...ank yg durhaka jgn hrp lh...mka sedarlah wahai manusia yg brgelar ANAK...insaflah sblum trlmbt...kita ni mnusia x kn lps mmbuat ksilapan,trmasuk lh aq...mka sma2 lh kita brtaubat...
Msa kita kemana shja atau nk mmbuat apa shaja mntak lah restu drpada ibu kita...kerna restu ibu adlh berkat...mintalah ibu kita mndoakn kita selamat di dunia dan di akhirat...AMIN.....

sama2 lah kita hayati lagu/videoclip di atas ini,harap2 kita boleh INSAF..
"aq pn nk ngis dgr lgu kt ats nie,sngguh menyayat hati aku" huhu... :'(
Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

BFF 4ever...

0 comments
we all frend....
BEST FREND FOREVER....
aq syg korang..
sbb korang dh bnyk tlg aq  mcm2...
korang bnyk sgt berjasa utk aq..
skrg nie aq sunyi tanpa korang..
sbb korang lah jgak yg ska pecahkn kesunyian aq..
aq hrp korang x lpa kn aq...
aq pn x kn lpakn korang smpai bla2...
nnti aq dh x brsma dgn korang dh..
korang crilh kwn yg mcm aq...hehehe..:P
tpi aq syok sgt3 kwn ngn korang..
korang x prnh skitkn hti aq..
sbb tu aq snang kwn ngn korang...
nnti klau ada umo yg pnjang..
bleh lh kita jmpa lg..
bleh lh kita pi mkn KFC lg mcm kt dlm pic kt ats nie..hehe...
msti bleh pnya,jnji korang x lost contact ngn aq...
ok ar..
aq blah dlu..
hahaha..
bubye...
syg korang...
TQ vry much...
ATHIRA,AININA,RAFIQA(is me)
<fieqa>
Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

Dadali - Disaat Aku Mencintaimu

0 comments

Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

dadali di saat aku mencintaimu...

0 comments
Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

Super Junior(슈퍼주니어)_미인아_뮤직비디오(MusicVideo)

0 comments

Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

Afgan - Pada Mu Ku Bersujud ( Offical Video )

0 comments

Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

ini aq..

0 comments
ini lah knyataan
ini aq
aq adlh hnya mnusia biasa...
aq bkn boneka...
utk dibuat brg prmainan dan mngsa pda durjana2..

ini aq..
aq ni hnya mmpu mrncang..
hnya Allah yg mnentukn segalanya..
aq ini hnya kerdil dihadapan ALLAH...
kerana ALLAH maha Kuasa...

ini aq..
aq suka brjenaka..
aq ska kn kcntikan dan keindahan..
bg aq itu adlh COOL...
aq ska bwt org ketawa..
kerna aq jga ska ketawa..hahaha

ini aq..
jgnlh trlalu mmksa aq..
kerna aq jga ada perasaan..
has soul..
my soul will be sad..
when you are force me always..

ini lah aq...
THIS IS ME...RAFIQA/YONG....
blalala....
bubye...
tq 4 read...
SALAM....

Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...