pages

Pengikut yang setia aishiteru!

Anda tekan! Anda Pandai...

kenali B1A4 members!!

10/12/2011
Hyep!! Mesti ada yg kenal dan ada yg x kenal ngn B1A4 members ni kan...ermmm...nak kata “new members” xlah NEW sgt....sbb ada yg lebih baru..so! Korang nk thu kumpulan ni dinamakan B1A4 sbb apa?? Nk thu sbb apa....sat na....nk rehat sat...penat menaip ni...


>>>>loading<<<<<



Setelah setengah jam berehat...Fiqa kembali untuk continue menaip..hehe...maaf yah!! Peace...so! ok....haha...hurmm mls lah nk waste the time...so we continue..Nama B1A4 ni diambil daripada jenis2 darah diorang...1 org berdarah jenis B..dan 4 org berdarah jenis A...so jadi lah B1A4...mesti ada yg dh thu n ada yg x thu....skrg ni tgh dok famous dgn lgu depa berjudul “OK”...ni bukan members Melayu...ni Korea Members...hahaha...hish!!  Pantang tngok korea...mulalah terjerit2 mcm PONTIANAK...Fiqa ni pun minat jugak Korea...tpi x de lah nk terjerit2 mcm hantu jembalang...CHILLAX lah!!! Buat apa nk terjerit2..buat hbis suara jer....Tpi kalau dh semula jadi gila korea tu...xtau lah nk bwt apa...kita ni minat2 lah jugak...tpi kna beringat lah jugak...jgn lah lyn korea smpai x ingt DUNIA...ini nasihat....bukan nak perli sesapa....Renung-renugkanlah dan selamat beramal...hehehe...

Jin Young is my Boyfie...jgn curi ok! hehehe


NOTE: Maknae means “The Youngest” in Korean. And as for their names, first name is what they are called, and their second one is their real name! And another thing, Sandeul, isn’t 1782 cm  , he is only 178cm.
Here is their debut song, O.K
Here are some cute pictures: ;)
Jin Young..

nak lebih pic B1A4...korang cari sendiri ok..hehehe......hope hepy read dis post.....sape yg x suka korea tu Fiqa mntk maaf....alah...sekali sekala kita santai2 dgn Korea apa slhnya kan....tpi jgn terlebih over sudah!! ahahah....cuma NASIHAT....









Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

1 comment:

Niena Sofea said...

Salam kenal ..

Niena singgah sini ye ..

Niena sudah follow kamu ..

Jemput singgah ke blog Niena & komen2 ya..

(Klik iklan Churp2 & nuffnang Niena ye.. )

Jom daftar churp2 di blog Niena ,untung dengan hanya 1 klik .. Earning Churp2 lebih laju naik daripada nuffnang .. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...