pages

Pengikut yang setia aishiteru!

Anda tekan! Anda Pandai...

Tips

korang niey lau ada jerwat tmbuh stu je pon...
dh nk picit...
jgn picit nnti naik parut n ssah nk hilang...
tips yg fiqa sndri dok pkai...
korang belah timun..
kan terbelah dua kan...
so ambik dua2 timun tu..
korang gosok2..
bkn kt mka...
kt timun tu lah...
pstu akn kluar mcm getah or air timun tu...
ha!! ambk air or getah timun tu korang tenyeh kt jerwat tu...
sapu lah tiap2 hri sblum tidur...
tpi nk senangkan..
belah timun...
pstu msa tidur korang gosok timun tu..
kt sluruh mka...
timun ni pn bleh putihkan mka..
hee...hehe...
inshallah dgn IZIN ALLAH SWT...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
ha!!! skrg fiqa nk ajr korang gna tips ni plak....
tips ni mmg cpt berkesan dlm msa 1 or 2 hri....
nk tau tips apa???
tips nk bgi kulit kita halus,mulus n gebuuu.....
aik!!! x nk tnya ker npe fiqa letak pic susu pekat tu kt ats....
ni ha n gtau.....
susu pekat ni ada kgunaan nya....
1~sediakan satu sudu besar susu pekat manis...
2~campurkan dgn sdikit air panas dan kcau shingga cair...
3~kmudian,gnakan kps muka untuk meratakan campuran susu dan air tdi ke sluruh wjah..
4~then..biarkan kering...
5~lps kering....bilas muka dgn air bersih..
dan rasailah muka anda dgn lmbut nya...

fiqa dh buat kt diri fiqa ni...
mmg mnjadi pown...
fiqa x tpu...
seyes tw....
mmg puas hti lah sgt2....
korang cuba lah ok...




Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...