pages

Pengikut yang setia aishiteru!

Anda tekan! Anda Pandai...

kereta Mak tercampak ke Laut...

18/1/2012
hye smua.! rasanya dah lama kan Fiqa x updated blog...rindunyer kat keyboard ni....heheheheh.....Orite..!! entry kali ni Fiqa nak cter pasal kereta mak tercampak ke laut...mak sapa??? mak Fiqa ler...
 
EEEEE....macam mna bleh tercampak ke laut tu.....???? macam ni....
.
.
Fiqa ni nak sgt dan teringin nak bwk kereta...dan mak Fiqa lah yg jadi gurunya.....mmg time belajar memandu ngn Mak Fiqa.....asyik dok bertikam lidah jer memanjang....kalah bunyi enjin kereta.....pot pet...pot pet...hahahah.....tapi x letih pn... :)
 
pastu kan....dalam masa seminggu...akhirnya Fiqa dah pndai memandu dengan sendiri...pantas dan cekap..heheheh....terror kan??? Lepas tu...Fiqa bwk lah kereta pi bersiar-siar kat balik pulau,pulau pinang....pastu kan...xtw lah cm na....Fiqa tertekan minyak dengan lajunya dan kereta terus melulu ke arah laut...dan terus tercampak dan tenggelam dalam laut...
 
 
 
Fiqa ni nasib baik sempat keluar dari kereta...Fiqa menangis kat situ sorang2 taw....dah lah x rmai org kat situ...takot tw tak....!!! dan Fiqa call mak Fiqa..tersedu-sedan Fiqa bercakap....pastukan...Line terus xdk...dan terus talian mati....apa lagi.....!!! Fiqa meraung lah sekuat hati.......dan ada seseorang yang datang kocak2 bdan Fiqa..
 
"Yong....oh Yong...bangunlah sembahyang subuh....waktu nak hbis dh ni....."
 
Ya Allah....rupa2 nya Fiqa bermimpi...ahhahahaha.....Fiqa ketwa sorang2....
korang terkena.....itu cuma mimpi...xkan lah nk belajar memandu kereta time sekolah2 ni...lgipun Fiqa mna ada msa nk beljar pandu kereta....hik hik hik.... :)
syukur lah sbb hnya mimpi...takot dan seram...huihhhh... :)
dan panggilan Yong tu...hnya panggilan di rumah...kalau korang nak pgil Fiqa dgn nma Yong....Fiqa x kisah...xslh pon...
 
ok bye (^^,)

Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

3 comments:

Ckin Kembaq said...

Allah...Yong ni la..hehe ingat betul2 tadi ni..adeh alhamdulillah mimpi..so far, ok gi kot sebab tak jerit or gelak...sy penah tido tengah hari, then gelak..haha ada roomate lak...dia pun terkejut..apa kna budak ni..hehe dlu la.. ^_^ tanda penat sangat...

FiHa said...

ape la yong niy, buad suspen der jek ^^

cik ayuni said...

tu lah, ingatkan btol2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...