pages

Pengikut yang setia aishiteru!

Anda tekan! Anda Pandai...

kisah kelas kami

23/11/2011


kelas kami diberi nama 4 ARIF SAINS...kami dilahirkan 17 orang dalam satu kelas...huhu...mesti hampa terkejut kan!!! kelas kami sikit ja...sebab kelas budak ICT....kelas kami ni depan sekali tau...hehehe....ermm fiqa nak cter la...baru2 ni kelas kami ada bwt jamuan akhir tahun...pada hari lastday jumaat 18.11.11.....mmg best sgt2.....kami mam KFC...mmg hampa tw dh kan..mmg adat ler bla jamuan ja msti kna ada KFC tu...xsah jamuan kan!!! ehheheh.....

hehe...inilah kami bertiga...si do re mi.....fiqa,nana(tengah) dan mira...ke mana sahaja kami mesti kena bertiga...xsah kalau salah seorang xdak...rsa lain tw...kami ni dh setahun kenal...mira ngn nana sllu jdi mangsa fiqa..sllu kna usik ngn fiqa...heheh...tpi depa open minded lah...xkesah lau fiqa wt aper pn...depa sporting...also fiqa...heheh nk gak!!! Kalau sorang xmau mai sklh...msti tiga2 x mai...pstu esok pi sklh kna mrh serentak...hehehe....sng cter kami ni mcm belangkas....hehe..dan ayat yg pling kerap sbot “Xpa...Wat Lek”..hehe
Ha!!! Setiap kelas mesti kena ada ketua kan....so di atas tu yg dok kemas2 sampah tu lah ketua kelas kami yg pling baik hati dan memahami kehendak anak2 buahnya...hehe...hensem kan!! Dya mmg cute pn...aq pn x leh nk nafikan kan lgi...tpi jgn cuba2 curi hati dyer sbb...........dyer dh ada GF oww...tiap2 hri dok dating depan kelas....xpe kami smua dh phm benor ngn prangai ketua kami ni...so hampa nk tw nma ketua kami....nma nya Danial...kami kdg2 pgil Den,kdg2 DM or Danial Mazlan....sbb kelas kami ni rmai nma Danial...so kmi bezakan dgn pgil Ketua kami cm tu hehe...dye x mrh pn sbb dyer baik....kdg2 dok dlm kelas dyer suka mengelamun...ingt apa pn kmi xtau...kdg2 nk tergelak gk tngok Den ni..eheh...aper2 lah....
So inilah ahli kelas kmi...belakang dari kiri... Syazwan,Afiq,Hazim,Amirul Fitri,Nazmi,Danial Afiq,Aiman,Den,Harries,Jagghen,Syafiq dan Shahmi.Duduk dari kiri Ayi,Teacher Subashini(guru BI),Teacher Rani(guru kelas),Mira,Nana,Mohan dan Fiqa.Kelas kmi ni mmg sporting...kelas yg pling open minded...kelas pling baik..hehe baik lah sgt!! Paper pn conclusionnya Fiqa syg smua nya...
haha!!! Pic ni pling lawak sekali...fiqa sllu tngok pic ni sbb fiqa nk tergelak tngok Nazmi tu...xtau lah dye dok menari apa smbil makan...hehehe...yg best nya...Afiq,Hazim ngn Den dok tngok dyer..hahha....entahlah...dok berangan nk bwk kereta kot...hehe....
hehex ni lah hero hero kelas kami...heh! hero lah sgt....yg pkai bju lain drpda yg lain tuh...yg pkai bju maroon tu...nk tw kisah dyer dlm kelas cm ner??? Cm ni...dyer mmg nakal gila... na nk habaq eh....suka ngusik org...suka kata org...suka buli org...suka gelak kuat...suka buat lawak bodo...ngn cikgu pn bleh melawak...bleh dikatakan dyer ngn ckgu dh mcm kwn..hehe... smpai ckgu practical pn gelar dyer MR.BEAN...korang thu kan prangai MR.BEAN cm na kan....loqlaq!!! dyer ni cm aper2 pn dyer mmg baik lah jgk...kdg2 tu bleh menolong...itulah Syazwan...
OMG!!! Sweet nya Mira ngn Nana tu...dok suap-menyuap plak dua org tu...hehe...alahai...makan kentang je pn..hehe...depa tu kedekut lah...bkn nk bgi Fiqa sikit..hehe...xper mmg Fiqa xmau pn... :]  Fiqa ngn Teacher Rani dok tngok jer depa tu...huih!!! sedap ngat aih....tapi kan...ksian kt Mohan..xde sapa2 pn nk mkn bihun yg dy bwk...Mohan! Bkn kmi xmau mkn bihun hg...tpi kami dh knyang...kami mintak maaf yer..hehe....
so itulah sedikit sebanyak kisah tentang kelas kami....hope u all.happy read about this...tenkiu.....aishiteru.... <3

Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...