pages

Pengikut yang setia aishiteru!

syok dgr ceramah "JAUHI ZINA"

12.30-1.30pm...jumaat/8.7.11.
time niey aku ada usrah dkt sklh..
so ustzah yg sptotnya kna ada tiada dlm usrah tu...
sbb ada sbb2 trtntu..
so ustzah pown amanah kn dkt ckgu zulikha..
ckgu ni sthu aku ajr add math...
tpi ckgu ni pnya ceramah...
perghhhh!!!!! mmg hebat sguh...
dgn suara ckgu tu yg lmah lmbut...
mmg terpaku lah aku mndgr ceramah ckgu tu...
tmbh2 ckgu tu cter psl JAUHI ZINA...
mmg dasyat lah beb...
yg aku bleh kongsi ngn korang apa yg aku dpt dri cermah tu...
ada lah sikit yer...
first ckgu tu ckp zina tu x smstinya bukak bju pstu bwt "TOT....."
zina tu ada zina mata and zina hti...
so phm2 sndri lah yer...
second ckgu tu ckp...
kita ni x pyh lah couple2 ni...
sbb itu pn hmpri zina...
jdoh ni ditgn Allah..so prcya pda jodoh...
ckgu tu ckp lau ada sesapa yg couple...
tlg lah ptus...n lau ada sesapa yg nk couple..
lbih baik tarik dri...
pstu last skli...
ckgu tu ada bg petua kt kmi smua dlm usrah tu..
aku nk kongsi lah ni...

wktu solat
~korang amik air mineral..
~letak sebelah korang time nk solat..
~niat dlm hti supya air tu jdi gelombang air yg bleh bg lmbut hti...
~lps solat bca doa dgn ikhlas n brsungguh2 krna Allah Taala...
~pastu amik air tu mnum smpai tgl sikit ja (jgn mnum perabis)
~pstu air yg tgl sikit tu spu kt mka korang...
selesai....amalkn setiap hri yer...inshaallah dgn izin Allah hti kita n dri kita..
sntiasa dipelihara oleh Allah SWT dri dosa...amin ya robbal alamin....

Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...