pages

Pengikut yang setia aishiteru!

Anda tekan! Anda Pandai...

aku syg lee minho...






aku ni x lah gila korea sgt...
tpi juz ska dgr lgu2 korea jer...
ska tgok drama2 korea...
n actor yg pling aku obses skali LEE MINHO!!!
aku syg sgt3 minho ni...
sbb dyer kiut sgt3...
aku ska tgok dyer brlakon dlm boys over flower..
so cute!!!
pic kt ats tu..jgn copy eh...lau nk...search sndiri kt google noh..haha
aku dulu x ar mnt sgt korea ni...
pstu kwn aku ar dok cter sal korea ni kt aku...
so aku mkin jtuh hti ar..hehe...
ni semad gler lah hoi!!!
aku suka laki cm ni...style ar...
tpi nk kna rjin solat ar..haha..
lee minho ni xpa..
dyer pelakon korea je pn...
haha...
aku pling suka pic ni...
donut tu aku yg belikn utk minho..haha..
caye x? x caye sudah!
msa ni,aku take pic dyer ni...hehe..
aku dpn dyer ja...
gurau jer!!!
tengok ni...dy snyum kt aku lah...smile!!!hehe
jambu lah dy ni..haha
ha! ni dh nk blik umh,dy hdiahkn love tu..
KHAS!!! utk aku ja tw..hahahahahah.....
smua ni hnya gurauan...hehe
tpi pic cri minho cri sndri..jgn copy k...
aishiteru....salam..




Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...