pages

Pengikut yang setia aishiteru!

Pacific Rim

20 Julai 2013
Hai...lma gila x update blog kan...asyik update status ja kt FB..hehe....soo nk bgtau la....tdi iqa pi tngok wyang kt Jusco perda....cter Pacific Rim....best gila gila gila.....rasa nk pi tngok lgi sekali....tmbh2 pi tngok ngn kwn2 Politeknik...best laaa....haha....

sooo..ni kwn2 kuliah aku....ada rmai lagi...yg len dok men Snooker..smntara nk tnggu masok Wayang...hahah...so tgl kami 6 ja...
.
.
.
.
 yg dri kiri kecik molek tuu....Tina nma nya....tdung purple tuu...Intan....bju pink tuu tgh2 tuu...roomate aku Mira..tudung hijau Dean....tdung pink kanan sekali Wawa dan tdung merah bju hitam tuu Aku....hehehe..
kami ni gila2....tmbh aku ngn roomate aku tuu....mmg gila benor bla dok sekali...hahaha....tpi dia dh taken by Mr.B.....hehe......

ok laaa....xlarat nk taip....assalamualaikum....bye2.... ^_^

Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...