pages

Pengikut yang setia aishiteru!

Anda tekan! Anda Pandai...

cintan cintun kejap time rya niey..

Cinta. Apa itu cinta? Jika kita berbicara tentang cinta, pasti kita tidak terlepas daripada memperkatakan tentang cinta monyet yang menjadi nadi kepada kehidupan muda-mudi masa kini. Malahan kebanyakan cinta seperti ini menjurus kepada pelakunya untuk membuat perkara maksiat tanpa menilai dan memahami erti cinta yang sebenar-benarnya. Cinta bukan sekotor itu.

Apakah maksud atau makna cinta? Cinta sebenarnya merupakan satu fitrah yang ada di dalam hati setiap manusia. Cinta wujud hasil daripada satu perasaan yang halus. Cinta mewujudkan perasaan kasih sayang dan belas kasihan sesama manusia dan makhluk di dunia ini. Tanpa perasaan cinta, seseorang itu akan merasai kekosongan di dalam jiwa mereka.

Cinta yang hanya berpaksikan runtutan fitrah tanpa dicemari oleh hawa syahwat melambangkan kedamaian, keamanan dan ketenangan.

hehe....skrg niey mmg famous sgt dgn prkataan "COUPLE" brbnding dgn brcinta...
rmai jgk diantra psgn couple ska pgil yang,syg,baby,bie,honey,darling,abg DLL...
xpa2 fiqa x ckp pn cinta or couple niey slh...
tpi brcinta tu biarlah bringat yg kita ni brpijak di bumi yg nyata...
jgn brcinta smpai x ingt dunia.....cthnya bla brcinta smpai x ingt dunia...
ni ha nk tnjuk...
..LOADING>>>>>>>
jeng jeng jeng...kantoi suda....
knpa knpa knpa?????
yela MAKSIAT ler syg oi...
tu gmbr hiasan ja...
jgn saper2 yg couple tu jdi cm tu dh ler..
plok2....cium2....
lau gtl sgt kahwin jer la tros....
lau stkat pgang tgn tu better la brbnding plok...tol x???
bkn korang ja...fiqa ni pn kdg2 silap gk....
so bertaubat lah kan....selagi pntu taubat x  ttup...
tpi ktika brcinta niey mmg sronok n mmg rsa yg kita ni lah pling bhagia kan...
mmg cinta tu anugerah Allah SWT...tpi jgn slh gunakan cinta tu.....
fiqa pn prnah alaminya sndiri...mmg rsa bhagia sgt2...
bla dh dtglkn mmg rsa sunyi dan rsa mcm orrg gila pn ada...
nsib bek fiqa ni kuat smngt n kuat iman...
lau x phm2 jer lah kan.....
kdg2 tu boyzz pn ada ngis gk sbb CINTA....
ada yg kata cinta ni buta..
sbnrnya kita yg buta...bkn cinta...
nk tau knpa??
sbb kita x prnah hargai cinta yg ada...
sbb tu cinta yg ada pda kita tu hncur dan buta...
"CINTA YG DICARI PSTI AKN PRGI,CINTA SEJATI PSTI AKN KKL ABADI"
nsihat utk smua org yg tgh hgt brcinta tu,hati2 lah ktika brcinta k...
brcinta smpai dh syg smpai sparuh mati tpi akhirnya kcwa...
x gna jgk kan...
so FIND UR TRUE LOVE OK....
prcya lah pda JODOH......sbb JODOH TRLETAK DI TGN TUHAN...


Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...