pages

Pengikut yang setia aishiteru!

mengkuang dam

huh...msti rmai yg dh thu kn tmpt ni..
tmpt apa lg lau bkn mngkuang dam...
tmpt dyer mmg aman damai..
tenang jer tmpt dyer...
syok gila aku pi hri ni...
aku kul tjuh pgi..
time tu embun pgi kena kt tbuh aku mmg bes kot..
sejuk ja...
hilang segala pening pala aku...
hilang segala kepenatan aku...
pstu aku bca bku novel yg aku bru beli smbil brjln2 kt tmpt tu...
kdg2 tu aku joging lari2 ank lah katakn...
mmg syok sgt...
tmpt tu aku umumkn sbgai tmpt favourite aku...
besnya lau dpt dating kt situ...
mmg tmpt nya romantik lah jgak...
tepi tasik lgi..
dgn airnya yg tenang...

ha! ni lah tmpt aku dok berjoging...tepi tasik kn...
mmg menenangkn fkiran kn...
tmpt ni pn sesuai dijadikn tmpt sesi brgmbr sprti khwin ka...suka2 ka...
 

mmg relax lah tmpt dyer...
sapa x pnah pi..pi lah skrg...
tmpt ni bleh jdikn tmpt berkelah jgk tw...
mmg syok...

mmg santai..terbaik pnya tmpt...


Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...