pages

Pengikut yang setia aishiteru!

bbyface kau umpama silang kata....

  • Aku bermimpi denganmu2 lovers
  • Ke awana untuk teman bintang bulan
  • Kerananya lebih terang sinarnya
  • Dengan kehadiran kau dan aku
  • Bagiku kaulah yang terindah
  • Manisnya senyuman anugerah Tuhan
  • Memarakkan api dalam diriku
  • Yang tak pernah aku sangka ada
  • Runsingnya buatku
  • Asyik memikirkan dirimu
  • Kau umpama susun silang kata
  • Yang terakhir untukku
  • Sekian lama ku mencari
  • Rupa-rupanya di depanku
  • Hidup ini tak bererti
  • Jika tiada cinta di hati
  • Untuk terus ku teguh berdiri
  • Bagiku kaulah yang terindah
  • Manisnya senyuman anugerah Tuhan
  • Memarakkan api dalam diriku
  • Yang tak pernah aku sangka ada
  • Runsingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu

aKu trlalu obses now!!!!!!!!!!!!!

sayang bbyface,,,,
mmuuahhhh....mmmmuahhhhh.......

Suka? Tenkiu sbb bca...follow! Tgl jejak! ok! Aishiteru

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...